Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Sunday, November 24, 2013

I don't know what to do...

Ja tak berapa ok hari ni.
dari marin dia kurang tido
Mata dah bloodshot,
Hati saya bimbang.
Badan dia macam stiff, tense gitu..
Dia nampak tak comfortable,
tak tau lah kenapa.
Risau.
Hari ni dia acap batuk.
Tadi ada fresh blood keluar masa batuk.
But now dah brownish tanda dah tak bleeding mana2 dah.
Saya assume saja, InsyaAllah betul..
Mayb lungs dia ada problem
may be this may be that.
May be God is testing my inner strenght
Allah, please...

10 comments:

Hajjah Noraini @Nanie said...

Assalam Hani,

memang ada doktor datang rumah ke untuk check kesihatan Ja atau Hani kena bawa ke Hospital?

Anonymous said...

Sbr yer mummy...
In sha allah xder apa2 yg m'bimbangkn tu...kita sama2 doa yer...
Tq mummy kerana rajin update psl ja..dr mummy sj kami dpt tahu prkembangannyer..setiap kali mummy cerita psl ja,seiring dgn itu juga doa diutus buat dia...buat mummy juga..
Kuat yer mummy,jgn ssh ati...

Anonymous said...

Mommy. Harap apa yang saya tulis xmenguris hati mommy. Apa apa pun selalu redhakan hati untuk ja. Yang terbaik untuk dia. Kita semua tak mau dia terseksa. Insya Allah mommy kalau masa Ja dah sampai mommy redhakan. Jangan sebab kita tak redha jadi susah untuk dia. Seksa untuk dia. Semoga Allah beri yang terbaik buat Ja kawan dan anak yang baik yang saya pernah kenali. Salam sayang untuk mommy.

Granny Hani said...

Kak nanie,
sepatutnya Ja ada appointment dgn hospital after 2 months kami balik rumah tapi memandangkan keadaan ja yg macam tu, untuk bawa dia ke sana memang mustahil lah. kami berharap pihak hospital dapat dtg ke rumah dan setakat ni ada lah team dari hospital dtg secara berkala..Yang dtg unoffical visit tu ramai lah, kawan2 doktor yg mengenali ja.

Granny Hani said...

Anonymous,
Tq kerana doakan yg terbaik buat ja. Kita sama2lah doakan yg begitu buat dia..Kawan2 ja sentiasa menghubungi mummy utk bertanya pasal ja dan kalau lama mummy tak update pasal ja, mereka akan tertanya tanya..the blog keeps us connected.

Granny Hani said...

Anonymous,
Astaqfirullahilazimmm, seorang ibu yg telah 6 bulan menyaksikan kepayahan anak anak yg sakit telah lama redha dan sentiasa mendoakan yg terbaik buat dia, kami pasrah dan terima.kami bukan nya mementingkan diri sendiri sehingga sanggup tambah memayahkan anak kami yg kami sayangi tu...Astaqfirullah, Astaqfirullah, astaqfirullahhhh....

Hajjah Noraini @Nanie said...

Alhamdullillah Hani, di permudahkan urusan bila ada team para doktor seperjuangan dgn Ja masih menengok2kan progress Ja. Alhamdullillah

ieda said...

salam kak hani...
saya doakan agar ja stabil...cuma dari apa yg akak tulis ni saya rasa its good to have a doctor to check on her today...kawan2 sekerja ja pun tak mengapa...risau takut dapat jangkitan paru2.pray for the best for you & family...insyaAllah..

DaiADellas said...

Semoga baik2 saja kak...

Anonymous said...

Semoga Allah sentiasa merahmati & memberkati pja serta semoga Allah mengampuno dosa2nya..semoga mummy sekeluarga diberikan kekuatan dan kesabaran dlm menempuhi dugaan yg berat ini..semoga Allah permudahkan urusan mummy sepanjang menguruskan pja..semoga Allah memberkati mummy sekeluarga..kami kwn2 pja dr sek rendah hingga universiti sentiasa mendoakan yg terbaik utk pja..hanya pd Allah kami berdoa,berusaha & tawakkal..Ya Allah, bantulah kami hamba2 Mu yg lemah ini & berikanlah kami kekuatan dan kesabaran dalam menghadapi ujian dr Mu..hanya pada Mu kami mohon & hanya padaMu kami bergantung..Engkau ampunilah dosa2 kami..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...