Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Saturday, October 4, 2008

ZZZ..just for u.

Sexy Myspace Comments

Salam buat ZZZ,
Kalau lah awak terbaca blog saya ni, saya nak awak tau yang dalam banyak banyak teman saya awak lah yang beria ia nak buat blog ni pada awal nye..Tup, tup saya yang buat blog lebih dulu dari awak..dah tu penat jer saya ajar awak, awak tak buat buat gak...ke awak dah buat tapi x nak kongsi URL awak dengan saya?? ni x boleh jadi ni..
Walau camana pun, saya ucapkan selamat hari raya buat awak sekeluarga, maaf zahir batin...Kita acap kali kelahi kan, tapi ini lah kata orang 'good friend' susah nak dapat..Syukur saya berpeluang mengenali awak dan berkesempatan menjadi kawan baik awak..cuma satu nak cakap, awak ni...KWANG, KWANG,KWANG, tak nak cakap lah. baru je mintak maaf, tak pasal2 kelahi lak kalau cakap nih!! hehehe...akhir kata dari saya..INGAT LAMPU TRAFIK..DON'T GIVE N RECEIVE THE WRONG SIGNAL K....

1 comment:

Granny Hani said...

untukmu zzzz,
kau yg tidak pernah ku kenali
hanya ada pada nama
namun dekat dihati
seakan berlalu bersama tiupan bayu..
untukmu zzzz,
apa ada pada rupa
apa ada pada nama,
cukup sekadar ku kenalimu
sebagai zzzz...

salam dariku...rose az...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...