Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Sunday, March 14, 2010

'Stayin Alive'...Still alive????

Tahun
1
9
7
8


Zaman remaja saya.
Zaman cinta monyet
dan perangai pun ngalahkan monyet.
Kami lalui zaman itu
dengan seribu kenangan manis..
Zailan(MITI),
NikYah(MTD),
Chah(KESEDAR),
Asri(JPN),
Halim(MAS),
Syah(KOPRT)
dan Kama yang sampai sekarang pun
masih suka buat saya ketawa.
Semuanya dah berjaya.
Alhamdullilah.
Saya?
Saya biasa biasa saja.
Ingat tak dulu musim 'Saturday Nite Fever'?
Riuh nya kita sewaktu menonton filem ni kat LIDO.
Ingat tak sewaktu kita berpesta di 'Kelantan Rest House'
Azizul dan Rosini time tu menari ngalahkan John Travolta..
Saya masih ingat betapa frustnya saya hari tu.
Kama mesti ingat kenapa...Kama kan?
Tak pernah lupa juga kenangan di Jeram Pasu.
Sepanjang jalan tu hanya lagu 'BeeGees' yg kami mainkan.
Amin la hero kita..mengusik, mengacau entah apa2 aje..
( Amin sekarang dah jalani pembedahan jantung nya)
Sayang sekali saya sudah kehilangan photo2 lama tu.
Tapi tak pernah lupa indahnya dunia masa remaja.

2 comments:

Anonymous said...

betul ker ada ura2 yang menyatakan anda seorang yang diminati ramai ketika remaja.

Granny Hani said...

Haah? sapa la yg buat spekulasi tu..? saya ni dari muda sampai ke tua tak pernah di minati pun.
Siapa lah saya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...