Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Sunday, September 30, 2012

Dah nak masuk bulan oktober ni

22 hari lagi cukuplah usia saya 52 tahun.
Duk bilang hari nak berhari lahir ni.
Macam budak budak!
52...Is that a good number?
Kalau tgok orang usia belasan tahun rasa tua sangat dah saya ni.
tapi kalau tengok orang yg bongkok beruban dan kedut beribu,
rasa muda pulak....(yer tau, perasan tak habis2)
Tahun ni tarikh tu berdekatan dgn tarikh Aidil Adha.
Birthday tanpa kek lah, ngadap lembu jer.
Ai jangan duk confident sangat.
Entah usia sampai ke tidak ke tarikh tu.
Esuk pun belum tentu.
Siapa tahu kan?
Tapi pagi ni Alhamdullilah saya masih ada.

8 comments:

Kakcik Seroja said...

Kita lebihkurang sebaya... Tapi kadang2 kakcik pun rasa tak nak mengaku dah tua! ;-)

mak encik | SZ said...

52 kak? Mcm 25 je....hihi....

Unknown said...

Memang ajal itu tidak akan lambat atau tercepat walau 1 saat! Alhamdulillah...hari ini kita masih diberi kesempatan utk berBW dan saling ingat mengingati. salam hujung minggu utk GH sekeluarga..u look so young for 52!

Unknown said...

alhamdulillah

insan marhaen said...

Bagi IM, 50an is a good time untuk menumpukan kepada ibadah dan kebajikan masyarakat.

Sepatutnya di umur 50an kita sudah 3/4 bebas dari kewajipan menjaga anak-anak yang membesar.

Masa untuk kembali berdua-duan dengan pasangan hidup kita dan menambahsuburkan hubungan dulu yang sibuk.

azi said...

Salam ...
saya pun tak sabar nak nak melangkah ke "40" tahun ...kalau cikgu 21 hari lagi, saya, 20 hari, awal sehari dari cikgu....sampai masa nanti baru saya wish cikgu ye...he..he..:)

KakNi said...

selalu nya orang umur 52, dia org macam happy sikit sbb kena kerja lagi 3 tahun... hahahah... tapi ni sedih kot sebab lagi 8 tahun kena kerja baru boleh pencen...

Kamariah Awang said...

52? Memanglah, biasanya orang cantik ni tak nampak tua... Insya Allah.. mudah2an diberi kesihatan olehNya dan dapatlah sambut hari yang dinanti tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...