Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Friday, February 28, 2014

Suka laa....

Suka kerusi ni.
Bangku.
Suka sangat.
Mana nak cari kayu lama macam ni ek?
Soalan yg lagi menyenakkan otak saya,
"Mana nak cari orang yg pandai buat bangku ni?"
Yang mengaku pandai tu biasa lah, ramai.
"Eleh, setakat bangku mcm tu, pejam mata pun saya boleh buat"
Cakap senang,
Tu almari yg awak cat tahun lepas tu, naper tak siap2 lagik?
Tak berani nak take the risk,
Silap hari bulan habis sepohon balak.
Nanti2 lh, kalau saya dpt tukang yg handal buat bangku,
angan saya untuk memiliki bangku ni kan tercapai,
Sementara tu,
Duk diam2 dan memuja dari jauh dah la

1 comment:

makcu B said...

Kalu oyak n tunjuk gambar ni ki Pok Ya, mesti Pok Ya kato mudoh semesek eh.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...