Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Thursday, February 5, 2015

Takut

Takut kehilangan dia.
Saya nak buat apa kalau dia tak ada?
Saya nak kongsi isi hati dgn siapa?
Nak share rahsia
Nak share gossip
Nak mengadu
Nak menangis dan nak ketawa dengan siapa?
Takut hilang dia
Tanpa dia, saya berdiri sendiri.
Tidak ada sokongan emosi.
Sudah bertahun di birai katil dia lah tempat saya tumpahkan rasa, biar pun dia diam dan memandang ke arah saya pun tidak,
Saya tau dia ada bersama
Mendengar dalam diam.
No, I will never ever be ready for the worst.
Never.
Takut.
Tak nak pikir lah,
Menakutkan.


1 comment:

Unknown said...

Kakni turut berkongsi kesedihn dgn Hani. Semoga Allah beri kekuatn utk Hani. Pija sentiasa dlm doa kakni. Masih terbayang senyum tawanya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...