Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Saturday, June 27, 2015

Jadi hantu yg makan orang lah

Jika boleh diulang semula,
dari zaman bayi hingga ke usia ini..
Mau kah saya mengulangi nya?
Tak nakkkkkkkkkkkkkk.......!
Saya tak mau lalui semula segalanya.
Tobat serik.
Kalau lah kehidupan ini ada kelahiran semula
Saya nak jadi batu sungai.
Tak nak jadi anak yang menumpang kasih
Tak nak jadi pelajar yang belajar sekerat jalan
Tak nak jadi isteri yg byk kekurangan
Tak nak jadi ibu yang bernasib malang
Tak nak jadi perempuan yg remuk hati nya
Tak nak jadi insan yg tidak berguna
Tak nak lagi hidup bertemankan air mata.
Jadi batu sungai tak per.
Tak ada perasaan.
Jadi pelangi tak per
Di puja di puji..
Jadi matahari boleh gak
Berbakti walau kadang2 dibenci.
Jadi bulan di langit tinggi ?
Boleh aje asal jgn yang ada segumpal daging di panggil hati.
Jadi lah apa saja asal jgn jadi saya.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...