Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Wednesday, September 16, 2015

Tak reti reti

Menyampah.
Saya menyampah sungguh dgn species yg suka cari peluang iklan free.
Ada jer menyelit, promote itu ini kat ruangan komen.
Saya anggap semua tu sampah.
Saya tak perlukan sampah, sila main jauh2
Agaknya memang tak der kerja lain, asyik duk tropong blog orang untuk kepentingan sendiri.
Eh, bayar billboard kat tepi highway laa wei..
Iklan lah secukup rasa.
Yang duk iklan kat blog saya ni awak ingat ada orang baca?
Ada tak orang suka2 baca komen untuk check iklan ?
Kita tuan tanah ni pun tak baca usahkan orang lain.
Harapkan saya publish? No way!
Frankly speaking, kalau sekadar nak promote itu ini,
Tak yah drop by... Menyemak!
Zalim ke saya ni?
Tau tak per.

1 comment:

Azian Elias said...

Manusia ni memacam kan... harap bersabar ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...