Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Friday, July 30, 2021

Marin

 Tak ada update apa apa.

Otak jem marin.

Tapi mujurlah sabar menjinakkan hati.

Hari ni dah ok dah..

Tapi marin dalam keadaan sakit hati dan senak otak sempat gak buat puisi koyak.

Ni saya kongsi....jangan gelak, baca saja tau!


Tajuk: Ok Tak Tu?

Aku ok.

Aku ada anak

Ada menantu

Ada cucu

Walau tak sempurna mereka membahagiakan ku


Aku ok.

Aku ada kawan lama

Ada kawan baru

Ada jiran 

Ada kenalan.

Menyokong dan menguatkan ku.


Aku ok

Aku ada mak

Ada mertua

Ada adik beradik ipar duai

Besan biras sepupu sepapat.

Sedara ku ramai kongsi suka duka.


Aku sangat ok

Aku ada Tuhan.

Diwaktu manusia meninggalkan ku,

Tuhan ku tidak.


Aku sentiasa ok

Kau anggap ku sampah aku ok

Kau jauhi aku ok

Aku ok, baik baik saja.

Kehidupan ku tetap normal

Yang tak ok nya kamu.

Yang tak normal nya kamu.

Kesian kamu kan.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...