Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Friday, March 25, 2022

Sombong la semau mu.

 Persahabatan itu hubungan dua hala.

Kalau ingatkan apa yang dia dah lakukan terhadap saya, memang saya dah lupakan terus dia tuh.

Tapi saya ni payah nak benci orang. Sentiasa berharap yang dia akan berubah. Sentiasa memafkan. 

Sewaktu saya hubungi dia setelah sekian lama dia menyepi, saya hanya mengharapkan dia mungkin tidak seperti yang saya andaikan...

Rupanya tidak....Dia masih begitu. Konfim lah dia memang pilih untuk begitu. 

Maka lebih baik saya berundur. Harga diri saya memaksa saya menamatkan segalanya di titik ini. Dah. Cukup. 

Saya tidak akan kesal kerana saya telah cuba. Saya telah beri cukup peluang untuk dia berubah.

Cukup sampai di sini. 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...