Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Wednesday, September 7, 2022

Kaftan

Tak tahu la saya sorang ke macam ni atau ibu2 lain pun serupa.
Saya ni nasib baik duk kelantan.
Tempat yang mana kaftan batik ada dijual dimana mana.
Beli kaftan ni seperti beli beras.
Mesti nak beli.
Kalau tgok ada yg tergantung pattern baru ke, warna belum ada dlm simpanan ke, mesti nak beli.
Saya suka simpan kaftan yg belum dipakai .
Sekali beli 3 helai sebab biasa nya harga dlm 3 atau 4 helai seratus. Maka cukupkan saja lah dgn harga seratus tu.
Kenapa saya suka simpan kaftan? Sebabnya kaftan adalah hadiah utk kenalan yang paling relevant. Kalau ada yg tiba tiba perlu saya hulur buahtangan, saya hanya masukkan satu dlm paperbag. Penerima pun suka sbb tidak bulky dan bukan makanan yg ada tarikh luput. Saya puas kalau dpt bagi kaftan sebagai buahtangan.

Saya suka kaftan. Awak suka tak?
 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...