Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Thursday, February 9, 2023

Unit Fisio dan cara kerja

Di klinik kesihatan peng Chepa dah ada unit ni.
Mujur lah, tak payah ke Husm meredah jem dan menghadam payahnya nak parking.

 Saya berurusan dgn 3 orang wanita hebat ni..Mereka ni profesional tapi tak sombong. Tabah sabar ajar saya teknik mengurangkan sakit saya..Mereka hadap perangai pesakit tanpa keluh kesah..Setiap kali saya hadir saya rasa kehadhiran saya di terima baik. Alhamdullilah. Suka sangat. Kalau saya ada hak dan power untuk naikkan pangkat mereka saya dah buat dah...Tak semua kakitangan KKM yg bekerja di klinik atau hospital sombong tau! 

1 comment:

Suria Amanda said...

Bila berurusan dengan orang yang baik..semuanya jadi baik kan kak..mood baik, hati senang...setuju..x semua kakitangan klinik dan hospital yang x mesra..ada je yang baik..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...