Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Friday, May 19, 2023

Down

 Itu yang saya rasa

Down n depressed.

Tak tau kenapa akhir akhir ini saya rasa macam dah tak nak teruskan hidup.

Tak sanggup nak hadap hari esuk yang entah bagaimana.

Setelah saya lalui apa yang dah saya lalui saya hanya dapat buat satu konklusi.

Saya dah penat!.

Tak sanggup dah untuk hadap lebih byk dugaan yg bakal hinggap.

Sungguh tak sanggup.

Dugaan yg sedang saya hadapi hari ni pun dah berat sangat. 

Dah rasa tak mampu nak pikul.

Jangan mudah menghukum saya tau, awak tidak berada dalam kasut saya. 

Awak tidak hadap dan hadam apa yang saya hadap selama ni..

Hmm..mungkin juga kerana hari ni hari ke 5 tahun arwah suami meninggalkan saya maka saya jadi sgt tertekan.

Mungkin

Segalanya mungkin.

Tuhan...Hanya Kau yg tahu segalanya.

Astaqfirullahilazim.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...