Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Saturday, April 23, 2011

Kat kawasan awak macam mana...sekejap ada sekejap tak ada juga ke?

Lumba lari antara Sang Kura Kura dengan Sang Arnab.
Siapa menang?
Sang Kura Kura.
Sebab nya Sang Arnab tidor bawah pokok.
Hari ni Sang kura kura menang lagi.
Tapi bukan Sang Arnab yang menjadi saingan.
Line tenet kat rumah saya.
Kura kura lumba lari dengan line tenet.
Bravo!
Sang Kura Kura menang!
Line tenet ni merangkak rangkak, sekejap diam sekejap bergerak.
Letih macam tak cukup vitamin.
Usahkan kura kura, kalau lawan dengan siput pun rasa nya menang siput.
Kalau Sang Kura Kura tido bawah pokok pun sah menang jugak ni.
Maka tak pasal pasal.
Sang manusia yang bernama Saya satu hari suntuk duk menyumpah yumpah.
Adeiiii...........!!

6 comments:

Sally said...

Sama..eh lupa..kawasan kita kan sama..hehehhh

hani@debumelukut said...

Sally,
now dah ok..kan?

Sally said...

Ya..ya..okay dah..berdesup!

AZANI said...

harus service provider mengikuti blog anda...

hani@debumelukut said...

Azani,
a' a lah, should ada.

hani@debumelukut said...

Sally,
berdesup mcm jebon.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...