Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Wednesday, April 13, 2011

Tinggal tiga beradik lah kamu.

What?????
-
-
-
-
Huhuhuhuhuu!!
Tak nak dengar!
Tak nak tengok!
Sampai hati awak.
-
-
-
-
-
-
-
-
Benci benci benci.


Cian Kopi ku.
Cian Kopi ku



Tu lah.
Kan dah cakap,
jangan main kat situ.


Cian Si Ibu.
Sabar Kropok yer.

Si Kopi suka main kat porch
Sekali Hubby undur kereta.
Cerita seterusnya tak sanggup nak teruskan.
Tak nak di ingat ingat.
Uwaaaaaaa....!!!!

Tamat lah riwayat Si Kopi pada pukul 10 mlm tadi..
Saya sedih, saya tak suka.
Saya nak masuk dalam selimut, letak bantal atas kepala,
pejam mata dan tak nak ingat ingat bunyi dan pandangan itu.
Tak ada dinner untuk malam ni bagi yang hidup.
Jangan siapa2 ngada2 nak minum kopi malam ni,
Nescafe pun tak leh jugak!
Boycot..
Ada faham?

13 comments:

LIPISLADY said...

Sallam,

Cerita seterusnya noktah ke cikgu.

Cian, tak sampai ati nak dengar.

mommylavender said...

kucing ek????~ salam pagi

Ibu n Abah said...

Cikgu...
memang sangat sedih kalau riwayat 'kopi' tamat di porch... kami pun ada 8 ekor 'kopi'... tak mahu lah jadi begitu... baru bincang nak bawak 'kopi2' tu main di pandang belakang rumah...

Mutalib attholib said...

Dia tak sengaja tu, maafkanlah..

Sudah takdirnya begitu..

Sabar ya puan Hani...

Anonymous said...

Ya Allah, menangis saya baca kisah si Kopi ni. Bab kucing tamat riwayat ni memang saya sensitif. Lagi lagi mengenang si ibu pasti mengiau ngiau cari anaknya tu. Tu yang lemah tu. Nak cite kat dia, ntah ke faham ntah ke tidak. Saya dah mengalaminya. Sebak tak leh nak cite. Muga cikgu bersabar..

mykhalis said...

kucing kene geles ke?sabar la ek..mesti merajuk habis nie

hani@debumelukut said...

Lipislady,
luruh hati saya tgok ibu kucing tu malam tadi

hani@debumelukut said...

yer mommy lavender,kucing Si kopi lah..arwah si kopi

hani@debumelukut said...

Ibu dan abah.
tinggal lah Si Lychee, SI Cincau dan Si karemal bersama ibu nya Si Kropok

hani@debumelukut said...

Anonymous,
Hubby pun bukan tak sedih tapi dah nak buat cam mana kan, dah sampai ajal dia..

hani@debumelukut said...

Mutalib Attolib,
Ini bukan pertama kali ni..dulu dah kena gilis dah sekali..ni kena lagi.Aduyaiiii....

hani@debumelukut said...

mykhalis,
Camana lah org boleh bunuh bayi,buang bayi rata2 yer? anak kucing terbunuh pun kita kesian.

Anonymous said...

dah lah hari jadi anis






anispunya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...