Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Thursday, April 28, 2011

Memang dah di sahkan tak akan merasa kurus lagi..Redha aje laa

Kenapa saya crop foto sampai tinggal sebesar jari saja ni?
Sebabnya semua cara lain dah fail!
Berlapar sudah.
Berjogging sudah.
Makan teh langsing sudah.
Makan pil cair lemak sudah.
Minum banyak air sebelum makan sudah.
Tak makan waktu malam pun sudah amal.
Tak jadik jadik!
Satu jer yang belum dan tak akan buat,
Tummy staple...ish,not that desperate lah you.
Frust jugak laa..
Tak turun2 timbangan nih.
so the only way to look less fat...
hehehe, thinner in another word is..
Crop the photos.
Dalam gambar bisa saja dong
sorok lemak berlebihan.
Pandang lahhh...Lihat lahhh...
Tiru macam saya kalau nak kurus k.
Sekurang kurang nya 'menyamar' kurus sekejap.
Ok, Have a nice day ebribodih...
Jom, breakfast roti canai dan kari kambing..
or Nasi lemak ayam goreng berempah...
Teh tarik....Kalau ada donut tu boleh jugak.
See?

26 comments:

Erna said...

hani sama la kita..macam2 dah buat..kalau btak kurus..boleh terima lagi.ini makin naik..tah mana silapnya..
mengah dah..sampai sakit tapak kaki bawak badan ni..

Ibu n Abah said...

Cikgu...
suami saya kata tiada jalan singkat nak kurus...
cuma diet dan bersenam yang berterusan...
Insya'Allah....
memang tak nampak serta merta kesannya tapi kalau dibuat berterusan akan berkesan juga....

nurul said...

hahaha..klakar la kak hani ni..sy pn tgh duk pikir cmne nk kurus...klu gemuk, dlm gambar xcomey sgguh... tp kak hani ttp main comey gitu...;)

mokwonik said...

hani , mokwo belum try lagi petua nih..nampak cam berkesan sungguh !!! hihihi

Piasara said...

"tak pa lah kak,pasrah dn redha jer..saya pun dh 10 thn bawak lemak berlebihan ni.."

Zuraini Kamal said...

jgn buat utk kurus; tp buat utk kesihatan yg terbaik... nak hidup; mesti nak sihat; Mati sudah pasti; hidup je yg belum tentu

huzazi said...

Salam.
Waduh...menu breakfastnya pun dah...

gedek! said...

Crop! Hhaha ! Clever!

hani@debumelukut said...

Kak erna,
Memang ah saya pun sakit tumit jugak

hani@debumelukut said...

Ibu dan abah,
My hubby said so too..

hani@debumelukut said...

Nurul,
Ikut lah cara kak hani

hani@debumelukut said...

Mokwonik,
Kena cuba.

hani@debumelukut said...

Piasara, awak tu mana nya gemuk dik...

hani@debumelukut said...

Zuraini,
2 in 1.....kurus dan sihat

hani@debumelukut said...

Huzizi,
Itu pasal lah tak kurus2 kannnn

hani@debumelukut said...

Gedek,
Heheheee...paksarela redha

maiyah said...

hahaha.. sy pun nk tiru le :D

hani@debumelukut said...

Maiyah,
Lain kali kak hani nak crop biar tinggal kepala jer..

cikguden said...

roti canai, nasi lemak, teh tarik!!!
sedapnya...huhuhu

Curi motosikal buat jalan-jalan

Sweet Lavender said...

salam kak... sy pon pernah cuba bermcm2 cara utk kurus, tp xpernah jd.. makin gemuk ada la...sob..sob.. tp apa pon yg penting sihat & happy selalu... hihihi...

Anonymous said...

kurus doh tuh..gemuk mno gak...skalo kalau gemuk pun tapi doh kawin takpo..ni gak ambo hok kohor naik berat badan masih belum kawin lagi..hok ni lagi runsing..

LIPISLADY said...

Sallam Cikgu Hani,

Tak kurus tak apa,
asal sihat.

hani@debumelukut said...

cikguden,
mujur hanya anak murid saja kerajaan duk pantau kes obese..kalau cikgu, akak lah yg teratas.

hani@debumelukut said...

sweet lavender,
yes, yg penting happy

hani@debumelukut said...

lipislady,
bab sihat ke tidak pun risau gak bila dah gemuk ni..

hani@debumelukut said...

Anonymous,
..kalau muda2 tu okey lah, bukan gemuk, solid...heheeheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...