Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Saturday, July 23, 2011

Ada orang bagi saya award...

Siapa lagi yang bagi kalau bukan rakan blogger saya ni..
Nanti saya belajar ilmu 'Hantar Award' boleh la saya juga hantar award buat kawan2..
Sekarang ni tengah belajar dgn anak, biasa lah kan, saya ni bukan reti mana benda2 macam nih.
Ambik award ni pun anak yg ajarkan.
Saya tak malu ngaku yg mungkin saya lah yg paling sikit ilmu berblogging kalau di bandingkan dgn kawan2.
Tak per, tidak ada tarikh tutup untuk jadi pelajar..
InsyaAllah saya cuba.
TQ for the award Kunang kunang.
Really like it.

5 comments:

ajumohit said...

Tahniah dpt award stylish blogger kak!!! You deserved it!!!

Ann Huda (Ate) said...

Tahniah kak.
Ate pun tak faham apa2 ttg award ni. Banyak lagi yg masih kena belajar ttg blog memblog.

Acik Erna said...

hani..tak perlua malu..kita sama..nak ambik award pun anak ajarkan..bukan ajarkan lagi siap soh letakkan siap2 kat newpost tu..dah letak award baru kita sambung buat cerita..

insan_marhaen said...

IM lagi la... Tak pandai buat award.

sarah-najwan said...

tahniah deh dpt awrds...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...