Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Sunday, July 3, 2011

Ada orang jeles ke bila saya tak lari?

Larian satu Msia.

Murid semua ambil bahagian.
Murid berlari.
Senamrobik pun ada.
Penat tercunggap cunggap.

Cikgu wat per?
Duduk duduk jer..
Borak borak kosong ke?

Sembang sambil duduk2?
Ngumpat pot pet pot pet?

Makan?
Relax la cikgu ni...Tak adil!
Awakkkk,
Saya jer yg macam tu sebab saya AJK persegaran.
Kalau saya lari jugak, siapa nak sediakan roti dan minuman?
Kan bersebab tu....jangan jelesssssss,

18 comments:

Che Mid said...

Salam Hani, err.. t shirt kuning tu lepas lari kena sorok sikit na..hi hi

Ann Huda (Ate) said...

Ada cikgu sekolah akak yang pengsan tak kak masa larian satu malaysia tu? Cikgu yg mengandung cam ne? Kena lari gak?

pena rozie said...

Bile nak lari?? Asyik ambik acara AJK jer. HU...hu...hu....

MulutPayau said...

Assalamualaikum kak...

ehhh...samalah kita..saya pun bhagian prsgaran.....mmng ada yg tak hungga...dop pot pet jer...tapi saya smpat hungga sparuh jalan..hehehe

hani@debumelukut said...

hahahaha...cik mid, kami dah dapat tshirt baru warna merah lagi you!

hani@debumelukut said...

tak ada lah Ate, dikecualikan kalau ada masaalah kesihatan

hani@debumelukut said...

rozie, yg tua2 mcm akak ni di kecualikan jugak ...takut nyusahkan org lain lak

hani@debumelukut said...

MP pun ajk persegaran jugak? akak dah tetap dan berpencen jawatan tu

bonda_tie said...

saya pun tak lari kak.
saya jaga lalu lintas.
jadi polis trafik.

Ibu n Abah said...

cikgu...
ketiga2 anak saya tak saya hantar pun untuk lari satu malaysia... ada yang nak ganti puasa dan ada yang memang tak tahu kena pergi...
nampak meriah sungguh sambutannya...

Acik Erna said...

hani..betul la tu..tugas penting tu..nanti lepas lari kan haus dan lapar..

Kamariah Awang said...

Kalau AJK pun nak kena berlari..murid balik tentu laparlah kan? hihihi...

cikguden said...

saya pun tak lari sebab jadi AJK juga. heheh

azieazah said...

Pasal lari lari pun ada gak yg jeles eh? Aduhai.. kalu yg bukan AJK, wajib kena lari kah? Atau tak paksa?

So boleh jer kalu nak lari balik rumah, kan? hehehehe


KL Gangster: ulasan dan pandangan seorang bekas Kaki Wayang...

Fiqas said...

bawak lari sekali la roti ngan minuman semua tuh..:P

Cikli said...

hmm... pecah rekod lagi kita

ummiarissa said...

kesian kat sekolah anak saya,sebab sekolah diorang SKM(sekolah kurang murid),maka tak ramai lah,jadi nak meramaikan orang mereka jemput ibubapa turut serta..nampak lah ramai sikit..

lina said...

salam cikgu hani - tak lari apasalah nya...saper nak lari...lari la :) adeh kecoh gak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...