Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Wednesday, July 20, 2011

Wordless Wednesday 4





23 comments:

HASNAH said...

assalam hani, eiiiii geramnya tgn kaki dan tgn budak kecik tu!! bertuahnya org2 yg berada di sekelilingnya...

kakcik said...

Rasa nak gigit2 kaki montok tu! :)

ahmad humairi said...

Saya pun nak bisu jugaklah hari ini.

ajumohit said...

geramnya tgk kaki and tgn tembam ni....nk gegetttt je rasa

apple hijau said...

tolong gigitkan utk saya boley? geram betul nengok kegebuan, kecomelan,kemongelan... :D

Ibu n Abah said...

cikgu...
bestnyer..
main dgn cucu....
tumpang main...boleh?..

Acik Erna said...

oo aloh hai..tengok kaki pun dah geram..

A.I said...

GEGET KAKI KETOL2 DIA!!!!!

Kunang-Kunang said...

Assalamualaikum Cikgu Hani,

Tak ada kata2 nak puji kaki yang comel dan montok tu. Semoga tuan punya kaki dan nindanya sehat sentiasa.

hani@debumelukut said...

Hasnah, alhamdullilah, dia lah ubat hati saya ni.

hani@debumelukut said...

Kakchik, jgn lah gigit cucu saya ni...

hani@debumelukut said...

ahmad humairi,
shyyyyy!!!!

hani@debumelukut said...

aju, aju gigit kaki cucu akak ni, akak gigit kaki aju nak?

hani@debumelukut said...

apple hijau..ada ke suruh nenek dia tolong gigit kan...meh sini nak gigit apple lah.

hani@debumelukut said...

Ibu dan Abah,
cucu yg Tuhan pinjamkan buat kak hani yg sunyi duk sorang2 kat umah ni..yg lain dah besar2 kannn

hani@debumelukut said...

A.I, ambil permit dulu tau nak gigit2 nih..

hani@debumelukut said...

kunang kunang,
Alhamdullilah setakat ni, cucu dan nenek masih di rahmati Allah dan bersyukur sgt2..saya pun doakan semoga kunang kunang pun begitu juga..amin

hani@debumelukut said...

Acik Erna,
hmm..budak kecik ni mmg lah semua mcm tu..geram kita tgok tapi masa menangis tak nak diam tu geram jugak..geram stail lain sikit lah.

wahida said...

geramnya!!! nak geget!!

Cikli said...

suci bersih.

cikguden said...

gemucksnya kaki ngan tangan dia...

Kamariah Awang said...

Hani... ma pun suka amek gambar tapak kaki baby yang sebesar 2 jari kita tu untuk dia lihat sendiri bila dia besar nanti.... Betapa pengorbanan ayah dan ibu yang seharusnya dia kenang...

Anonymous said...

Kenapa ye bila tengok kaki & tangan baby orang jadi geram macam nak gigit2 pulak...rasa nak cium je tapi orang tua kata tak baik cium tangan & kaki budak...saya ni sampai anak umur 6 tahun masih geram nak gigit lengan dia...teringin beranak kecik lagi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...