Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Thursday, July 28, 2011

Soooooooooo Boring!


Kalau tak cuti, beria ia nak cuti.
Dah cuti hari ni tak tau nak buat apa.
Tido bangun,masak, makan...tido bangun masak, makan...
Kes cuti unplanned macam ni lah.
buat bazir karen saja, satu benda tak terbuat.
Last last terconggok depan laptop.
Tolonggggg......Boring nih!

33 comments:

Huda said...

g soping la kak :)

kakcik said...

Dah puas tidur ke? :)

Mie said...

Kak Hani boring ye... Jom jalan-jalan ke Chiang Mai

Ibu n Abah said...

Ayuh Buk...
menyopping buat lebaran...
kalau namanya udah lipur..
Terus main-main ke Bandung sih!!!

al-lavendari said...

saya pun tengah boring ni sementara menanti mata mengantuk untuk tidur kejap.

Aku said...

akak pegi la tanam-tanam bunga... nak raya ni..

hani@debumelukut said...

Huda,
Hari ni org ramai sgt kat town, malas nak kuar.

hani@debumelukut said...

Kakchik,
Dah panas bantal...

hani@debumelukut said...

Mie,
Chiangmai mana boleh one day journey...

hani@debumelukut said...

Ibu dan abah,
Amboi....semenjak balik dari bandung ni, cakap pun dah tukar rentak yer...byk ke nyoping? Kosong lah rumah mode dan pasar baru...

hani@debumelukut said...

Al lavendari,
Ptg gini boleh tidor...sementara tunggu asar.

hani@debumelukut said...

Aku,
Rumah akak ni tak de laman la dik...hehehe,alasan jer tu..sebenarnya tak berapa rajin

Ann Huda (Ate) said...

Lompat2 skit kak..ada pekdahnya, kuar peluh, hilang kilo di tubuh. Tak lah membazir karen jer cam duduk depan komputer...hehehe. (Tak practical langsung lompat2 hilang boring)

MulutPayau said...

Saya pun tgh boring ni kak....sehari suntuk layan makan dan layan mata...kalau tahu awal2 cutikan senang.....

NM02 said...

lepak tgk tv ar kak...

Zaitun said...

Baca novel atau Senaraikan biskut2 yang nak dibuat atau dibeli untuk raya nanti.

IMANSHAH said...

jarang saya boring setiap hari

Citarasa Rinduan said...

masih boring ke kak hani ku sayang?

jom.. tonton bola malam nie

Acik Erna said...

hani..serononya kalau dapat macam tu..tak boringnya..best..bukan selalu dapat buat macam tu..he he

hani@debumelukut said...

Ann,
akak ni nak lompat pun dah tak terangkat dah badan ni..kenderaan lebih timbangan!

hani@debumelukut said...

MP, ni lagi boring, sumer org tgok TV.bola..huhuhhu...

hani@debumelukut said...

NMO2, tak leh dik, org dah booking TV untuk bola..cian akak dik.

hani@debumelukut said...

Zaitun, hmmm good idea!

hani@debumelukut said...

Imanshah,
bagus lah kalau gitu..tu mesti tgok bola tu..

hani@debumelukut said...

CR, tak minat bola...masih terconggok kat sini..

Cik Ina Do do Cheng said...

hani, cik ina pun pernah cam tu, sebelum cuti macam-macam agenda nak buat . bila dah cuti, serba tak kena akhirnya satu hari dibazirkan tanpa buat apa-apa.

Chik Att said...

heheheh ... gaji dah masuk ... apa lagi .... jom mengabih ...

hani@debumelukut said...

cik ina,
bazir jer satu hari ..

hani@debumelukut said...

ahik att,
tak der geng hari ni...tu pasal lah duk umah jer ni..

Cikli said...

pergi kerja lagi best daripada cuti

Che Mid said...

Sekali-sekali apa salahnya...esok time sibuk, komplen lagiii...dah gi sambung tidur!

hani@debumelukut said...

Cikli,
Yer ke gitu..?

hani@debumelukut said...

heheheee..Che Mid, sungguh bagai di kata. nak sambung tido lah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...