Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Saturday, July 30, 2011

Aku bagi sebijik kangggggg........

Pernah rasa macam ni?
Rasa geram sangat dengan makluk Allah ni.
Geram tahap gaban.
Sakit hati.
Menyucuk nyucuk.
Lebih geram kepada diri sendiri yang hypocrite.
Boleh saya pendamkan geram saya tu dan control ayu.
Boleh pulak saya mengalah pada keadaan.
Mengalah, itu perkatan yg tepat.
Itu lah kelemahan saya.
Kerana itu lah saya sering di manipulated.
Being used and abused.
Sudahnya saya duk makan hati sendirian.
Macam api dalam sekam.

(Dah nak Ramadhan dah ni...Ruang untuk memaafkan tetap ada tapi not today!)

13 comments:

IMANSHAH said...

bagi je, saya back up dari belakang

mokja said...

Hani,
I could relate to that feeling very well.
Marah,sakit hati tapi selalu simpan aja.
Tapi ada baik juga....kita tidak mengeruhkan suasana atau merebakkan sengketa.
Tapi once dah betullllll sakit hati,mau sampai mati.hehe

Nizam.Ariff said...

jangan stress stress kak. stress stress tak baik untuk kesihatan. alurkan stresss tu ke tampat lain... menjerit di kaki gunung, misalannya...

Anonymous said...

Bahaya tu api dalam segam. Nanti merosak diri sendiri.

Selamat menyambut Ramadhan.

Cikli said...

nasib baik ada blog untuk lepaskan tension.
tapi masih bertapis. yelah adat kita

Granny Hani said...

Imanshah,
amboii..bukan main lagi nak back up akak yer..betul ni? boleh bagi ni?

Granny Hani said...

mokjadeandell,
Tq, at least ada juga org tau apa yg hani rasa..dah penat dah jadi org yg sentiasa mengalah ni...

Kakzakie Purvit said...

Sabar cikgu... nanti bila dah sejuk hilanglah tu. Automatic terus memaafkan dalam hati...

Selamat berpuasa dari kakak:)

Granny Hani said...

Aku,
kalau ada kaki gunung dah akak pergi jerit kat situ dah..yg ada hanya tepi jalan besar ni...kang tak pasal2 org ingat akak ni tak betul ke hapa pulak...

Granny Hani said...

Kunang kunang,
mmg bahaya...rasa2 tunggu time sesuai untuk meletup saja ni..

Granny Hani said...

Cikli,
kalau tak derr blog orang sebelah ni lah yg jadi mangsa tersumbat telinga.

Acik Erna said...

hani..sama lah kita.walaupun geram..tapi tak pernah dilepaskan..rasa aje macam nak bagi bukan aje seniji..tapi berbiji biji..tapi hati kata jangan..

ieja amieja said...

sabar je la ye kak..
sabar tu keimanan kita..sebenarnyer org yg wat akk geram tuh malu ngan dr sndr sbb akk leh sabar n peel dia...akk menang yehhh

selamat berpose..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...