Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, July 11, 2011

Tanda tanda hampir expired.




Dah puas cari.
ada saja yang ghaib,


Ada terjumpa speks mummy tak?


Kelmarin,
hari ni,
esuk mungkin juga,
hari hari soalan yang sama.


Hset mummy mana?

Kadang kadang begini,
tercari cari,
bising.
siap tuduh orang lain ambik lagi


Jam tangan mummy sapa ambik?


"Tu kat tangan mummy tu.." Cakap Si Bongsu
Laa..Dah pakai pun.
Lupa lah.



35 comments:

Huda said...

oh oh janganla cakap expired kak :) hehe..huda pun gitu gak, kena istighfar banyak2 bg ingat letak mana :) maklumla bila dh beranak pinak ni bnyk urat dh tercabut kan :)

ajumohit said...

hehehhe klaka la akak ni, aju pon cenggitu kekdg kak, rasa mcm nk call jek jam tgn and spek tu klu ia boleh berdering mcm HP kan hahahha

Che Mid said...

Jadi macam tu sebab banyak sangat hal-hal negara nak fikir, pasal demo lah.., pasal kuning lah, pasal stadium la...bla bla bla..

ahmad humairi said...

Hari ini hari apa ek???
Isnin?..sekolah cuti???

Ibu n Abah said...

cikgu...
sejak dua menjak ni.. akak pun selalu jadi begini...
tanda umur dah tak berapa nak muda...

Acik Erna said...

assalam hani..buatkan kit gelak pulak dah ni..sebabnya serupa.pernah sekali melilau2 mencari jam tangna dan cermin mata..
rupa2nya dah pakai..

gadisBunga said...

banyak mikir ni....hihi~

PINATBATE said...

Manusia memang sifatnya lupa ..heheh
Saya pun selalu bising kelam kabut cari spek pagi-pagi ..asben kata,lain kali nak tidur ikat spek kat katil..pagi-pagi senang cari..huh!

HonEyBuNNy said...

hehe...xde la kak...kadang2 ila macam tu jugak..terlupa mana letak barang...adehhh...expired jugak ka neh...ehhe

apple hijau said...

jangan kata yg hampir expired gitu
yang muda belia pun kekadang begitu... :D

munna said...

lumrah kehidupan kak....

Queenie said...

waa....tu dah kira amaran keras dari Yang Di Atas tu har3...

saya pun dah dapat amaran jugak..
"tu yang kat kepala mama, spek saper tuh?"

"Tu yg kat bahu mama tu, bra saper tuh?'

hehee...lagi dasat :

Hp mama? kat...SINGGAPORRRR...

eni osman said...

he he...kak hani jgn ....ama la kita...dr pesan suruh makan kismis byk byk....

MULAN said...

sama je kita, sis... hp dalam peti sejuk pernah tak..??? hehehe..

Cikli said...

besok start makan kismis

Zaitun said...

Kita serupa penyakit yang sama hehe...

hani@debumelukut said...

huda,
awak tu muda sgt lagi...

hani@debumelukut said...

Aju, org muda cam aju pun gitu jugak? tak caya lah

hani@debumelukut said...

che mid, yer, hal2 bangsa2 bersatu lagi..hehehee

hani@debumelukut said...

Ahmad Humairi tu perli akak lah tu..

hani@debumelukut said...

ibu dan abah..umur makin tak bersisa lah tu... kan?

hani@debumelukut said...

Acik Erna,pun pernah jugak?

hani@debumelukut said...

gadisbunga, yer lah, segala benda di atas batu jemala patik ni

hani@debumelukut said...

pinatbate, seperti kata che det...melayu mudah lupa? kalau dah tua cina pun nyanyok juga

hani@debumelukut said...

Honneybunny. ila mana pulak tua nyer...muda lagi lah!

hani@debumelukut said...

Apple hijau...awak tu masih hijau..

hani@debumelukut said...

Munna, betul tu..redha jer lah

hani@debumelukut said...

quenie,
signal dari Dia..

hani@debumelukut said...

eni, makan kismis tu budak2..ni dah usang ni menjadi lagi ke?

hani@debumelukut said...

Mulan, hahahaa kenapa sampai dlm peti sejuk?

hani@debumelukut said...

Cikli, makan kismis yer, tadi eni pun cakap gitu

hani@debumelukut said...

zaiton, haaa kan dah ada member senasib tu...welcome to the club Ton.

Cik Ina Do do Cheng said...

lebih kurang ngan cik inalah tu cari kunci , yang ada kat tangan sendiri.

Piasara said...

"laaa kebetulan la pulak kak...2,3 hari lps, saya basuh baju pakai mesin auto..bila dah siap..aikk..aku dah boh sabun ker tadi..bau tgk..tak wangi pun..alaa lupa boh sabun ker tadi..last2 boh balik lam mesin boh softlan jer bg wangi..kesian kain baju tu kan..itu belom lg kunci moto,henpon,spek tu selalu la kak..biasa la kak agak2 bila umur dh makin menaik ni...kena ingat2 lah kan .."

hani@debumelukut said...

Pia,
tu bukan kerana usia tu..itu mesti pia sibuk sgt dan dlm fikiran tu byk benda duk berkisar hingga lupa letak sabun..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...