Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Wednesday, July 27, 2011

Wordless Wednesday - Apa2 aje anak2 saya nih!




26 comments:

Ann Huda (Ate) said...

Anak-anak penglipur lara, penyejuk mata :)

ajumohit said...

happy and sweet family like us hehehhe

Huda said...

bila berkumpul mcm tu mmg xde bende lainla kak..huda pun gitu gak, sekali sekala jmpe adik2, hingar bingar rumah mak :)

Ibu n Abah said...

comei2 anak2 cikgu...
pernah rasa tak bila dah berkumpul mcm tu, terasa mcm sikit sangatlah pulak.. kenapa masa muda dulu tak beranak ramai2 lg...

hani@debumelukut said...

Ann,
Hanya anak lah yang menjadi penawar...

hani@debumelukut said...

Aju,
Bersyukur dgn apa yg Tuhan pinjamkan walau sedia tahu semua nya sementara...berdoa semoga Tuhan sentiasa limpahi kami dgn rahmatnya

hani@debumelukut said...

Huda,
Payah nak cari masa untuk semua berkumpul,ada saja yang tak leh hadir...

hani@debumelukut said...

Ibu dan abah,
Kalau tengok semua dah besar2 dan alhamdullilah ada yg dah berjaya tu mmg lah rasa kalau boleh nak anak ramai..tapi dah rezeki byk tu, tetap syukur jugak...insyaallah, nanti kalau panjang umur bertambah2 lah menantu dan cucu pula kita yer....

MulutPayau said...

wow!!!!..macam2 ada........gelagat anak2 mmng mnghiburkan....

pB said...

alhamdulillah


nampak mereka begitu akrab

Kunang-Kunang said...

Seronok yer zaman mereka seusia ni.

Rusmini said...

assalamuaikum.. selamat berkenalan

wahida said...

happy family!!

ILA HonEyBuNNy said...

ceria-ceria kesemuanya..hehe

happy family..;-)

a.samad jaafar said...

dah besar2 anak akak ye.. teringin anak ramai tapi nampaknya Allah kurnia 3 shj..err..setakat ini..alhamdulillah..

hani@debumelukut said...

MP, kalau dah bertemu tu macam ni lah jadi nya..riuh

hani@debumelukut said...

PB, alah, mcm anak org lain jugak la..time bertekak tu rasa nak buat rumah jauh dari jiran...malu kat jiran.

hani@debumelukut said...

kunang kunang,
kita pun mcm mereka juga dulu kan?

hani@debumelukut said...

Rusmini,
waalaikummussalam...ahlan wasahlan dik

hani@debumelukut said...

wahida,
mana ada bumi tak ditimpa hujan dik..

hani@debumelukut said...

iLA,
Alhamdullilah, ini lah saja harta akak.

hani@debumelukut said...

a.samad jaafar,
alhamdullilah, ada juga 3.

Kamariah Awang said...

HAhaha... budak2 cam tulah.. Tapi ok, mereka ceria dan bahagia...

Kakzakie said...

Wah... bestnya cikgu anak-anak dah besar-besar!!... Makan-pakai dah boleh cari sendiri kan... Masak dah boleh tolong....

Seronok kakak lihat mereka...

mykhalis said...

wah.. tak sabar tunggu anak pulak besar..

Cik Ina Do do Cheng said...

anak -anak penghibur duka lara. segala masalah selesai bila pandang wajah anak-anak.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...