Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Saturday, December 12, 2009

hari ni hari yang indah.

Hari ni saya lebih positif.
semestinya selalu positif
cuma kadang kadang saya
terlalu ikut perasaan.
Itu lah saya, identiti saya.
Seorang yang suka buat andaian.
Seorang yang takut pada kemungkinan.
Pengalaman mengajar saya menjadi tidak percaya
tidak yakin gula itu manis
garam itu masin..
tambahan hati manusia
segalanya boleh berubah sekelip mata.
Tapi hari ini bukan hari bodoh saya
Hari ni saya nak sujud syukur..
Alhamdullilah,
Tuhan masih sayangkan saya,
kalau orang lain dah tak sayang saya pun.
Anak anak saya sayangkan saya
baik buruk saya pun saya tetap ibu mereka
tak ada pilihan..
Kawan kawan pun ada yang perlukan saya
saya rasa bangga dianggap begitu
paling paling tidak anak murid saya amat perlukan
bimbingan dari saya..
Biarlah orang lain pandang saya sebelah mata
saya peduli apa
saya suka Surah Alamnasroh...
Dalam susah ada senang
Dalam susah ada senang
dua kali di ulang ayat tu..
Betul lah..
saya yakin itu.

2 comments:

Maiyah said...

brsusah dulu nanti gnjrannya senang plak

Granny Hani said...

Maiyah sentiasa memberi kekuatan pada orang lain..tq.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...