Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Friday, June 3, 2011

Enjin kereta ok, enjin saya yg meragam.

Saya penat.Saya letih. Saya tak larat.
Saya sakit sakit satu badan.
Dah lah selsema, nak makan ubat selsema takut x leh memandu.
Nak tak nak, terpaksa bersin sepanjang perjalanan lah.
Sekarang saya di Ipoh.
Tadi anak2 nak ke 'Lost World Tambun'.
Jadi, dari Cameron Highland saya turun ke Simpang Pulai dan terus ke Taman tema tu.
Sekarang saya bermalam di sebuah hotel di Ipoh.
Baru kejap balik dari Ipoh Parade.
Phuhhh....semput di buatnya.
Budak2 ni tak reti letih pun.
Saya ni kalau ibaratkan tong gas,
Dah tinggal tak sampai separuh balang dah...
Hampir habis gas dah ni...
Penat awak.
Biasa lah, enjin lama cepat semput.

12 comments:

munna said...

walaupun dah semput tapi seronok kan kak berjalan dgn family

hentian said...

bak kata adik IM, pelan-pelan kayuh, sis!

Granny Hani said...

Munna,
Seronok tu mmg seronok. Cuma beg duit yg dah mula menangis...

Granny Hani said...

LiM,
InsyaAllah, kayuh guna power turbo jer...

makcu B said...

Tumit kaki tak menjerit ke?

Acik Erna said...

hani@debumelukut..
bawak2 rehat hani..jangan paksa sangat..semoga hani cepat sembuh dan rehat secukupnya ye..

aza ni said...

assalam kak
selmat bercuti...

chekgu Bani Hassim said...

layan anak2....besela tu.
tp dorg kalau dah penat, cpt tidonye...
aman kejap dunia...hehehe

Granny Hani said...

Makcu,
makan pain killer tahan sikit..kata org kelate-tebbeng.

Granny Hani said...

Acik erna,
balik umah nanti nak rehat 100%

Granny Hani said...

Azani,
tq..poket dah nipis kena balik dahh

Granny Hani said...

chekgu banihasyim,
gitu lah nampak nya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...