Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, January 28, 2013

Mata tak nak tidor

Adoiyaa...Mlm tadi tak dapat tido lagi, sah berat kelopak mata lah nanti..

Tuhan,
aku hanya nak mencari rezeki yang halal maka permudahkan lah urusan ku hari ini, jangan lah mata ini menyulitkan aku untuk menunaikan amanah ku,
Gagahkanlah diri ini agar mampu mendidik,mengajar tulis baca,
Berkatilah tugas ku dan murahkan lah rezeki ku,
aku hanya lah seorang guru biasa,
yang banyak kekurangan sebagai manusia.
Tuhan, aku mencurah bakti disamping mencari rezeki sesuap nasi.
Kalau berterusan tidur ku terganggu,
aku bimbang,
aku risau, aku takut terjejas segala tugasan.
Oleh itu Tuhan,
Kasihani lah aku yang lemah ini...

2 comments:

Unknown said...

ziarah sini =)

che mid said...

Tidurlah wahai permaisuriiii...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...