Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Sunday, June 30, 2013

Dlm wad

Wah...Rupanya dah 3 hari saya tak update blog.
Bukan tak nak update tapi saya berumah di wad.
Ni pun masih dalam bilik C1, Wad 8.
Ja dah tido.
Saya dah ngantuk tapi bila teringat kat Blog saya yg terbengkalai,
saya cuba jugak type sebaris dua.
Okey, cerita sama, pasal Ja.dan saya
Ja nampak ok, saya?
Tak berapa ok.
malam tadi sakit kepala.
alah, sakit sikit jer kalau nak di bandingkan dengan sakit yg Ja tanggung.
Telan panadol 2 bijik, beres.Problem solved.
Esuk Ja kena puasa ,
Doktor nak buat PEG.
Semoga segalanya berjalan dengan baik, InsyaAllah.
Ngantuk nyerrrr...........
Selamat malam...Semoga esuk lebih baik dari hari ini buat kami.

1 comment:

makcu B said...

Esok pasti ada mentari walaupun hujan turun setitis dua buat mengilangkan jerebu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...