Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Saturday, June 15, 2013

Rutin.

Selepas subuh saya berkejaran ke hospital.
Hari hari soalan yg sama saya tujukan buat Misi di hujung katil.
"Misi, bagaimana dia malam tadi, ada apa2 perkembangan?"
-Tak ada, serupa.
Saya diam.
Katil diam
Selimut diam
Bantal diam
Kerusi diam
Tong sampah diam
Tiub dan wayar2 talian hayat diam.
Bisu.
Faham.
Saya pesan pada hati supaya sabar .
Pesan pada mata supaya tahan tangisan.
Pukul 7 saya pulang.
Memandu sambil menampal koyak di kantung harapan.

3 comments:

Anonymous said...

Salam Cikgu,

Sama-samalah kita doakan semoga Ja pulih seperti sediakala.

ieja amieja said...

assalam..
ALLAH tahu ujian buat setiap hambanya..semoga dia cepat smbuh..sama2lah kita doakan.

Acik Erna said...

In syaa allah doa ibu akan dimakbulkan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...