Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Tuesday, October 1, 2013

Kecian MIL saya.

Ingat lagi tak cerita pasal budak2 dadah yg duk tido depan rumah mak mertua saya hari tu?
Kan betul sangkaan saya.
Malam tadi rumah MIL di masuki pencuri.
Siapa lagi kannn...
Kesian MIL saya tu.
Dia duk sorang sorang di rumah besar tu.
Nasib baik tak di apa apakan nya MIL saya tu,
buatnya di ugut dgn pisau, siapa nak tolong?
Polis pun satu hal lah..
Mak cakap, dia dah ke balai polis nak repot pasal budak2 dadah tu.
Tapi polis cakap itu di luar kawalan mereka.
Mereka tak leh tangkap tanpa bukti.
Laaa....Tak kan nak tunggu mereka pecah rumah baru nak tangkap?
Tu pun belum tentu di tangkap sebab tak de siapa nampak siapa yg pecah rumah ni.
Senang cerita mak, mak bagi saja racun tikus kat mereka tu.
Gaul dalam nasi.
MIL saya ni jenis yang mudah kesiankan orang.
Kalau mereka mintak nasi, dia hulur nasi.
Katanya dia takut nak bantah, takut di kasari pulak.
Yerlah, mereka dua tiga orang sedangkan MIL sorang.
Tak kenang budi langsung lah mereka tu, 
Apa nak jadi lah.....

1 comment:

Anonymous said...

bhaya kalu ore tuo dok sore...polih meme gtu lah lbh kpd sikap..amin wait n see buke nk btindak cepak sblom ada kjadian buruk..moga mil tu dlm peliharaan Allah skmo amin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...