Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, October 21, 2013

Punah mood tak pasal pasal...

Alohhh laa weiii....
Ada juga orang yg rabun di buat buat.
Ada ke patut dia cakap macam tu.
Sindir saya ke hapa tu...
Muahahahahaaa...Nok sukko wehhh!
Tadi,
sewaktu hantar anak ke sekolah,
seorang parent menghampiri saya.
'Cikgu, lama tak nampak..."
-Owh, saya bercuti panjang sebenarnya
Sempat lagi saya 'mesra alam' walau saya sebenarnya nak lekas balik.
"Yer ke...anak saya pun waktu leoas melahirkan hari tu sambung cuti 2 bulan lagi..."
Opss...Dah silap maklumat nih.
Belum sempat saya explain dia sambung lagi,
" Cikgu nampak kurus sikit lah selepas beranak , hari tu saya ingat cikgu tambah berat badan rupanya cikgu pregnant yer...."
Hadoiiiiiiiiiiiiiii....Ni sah kes power spek dia tak cukup nih.
Ada ke patut saya yg tua purba ni di kata nya cuti bersalin..
Sah masuk akhbar muka surat depan lah kalau wanita seusia saya beranak lagi.
Rasa nak tergelak pun ada, rasa nak cungkil bijik mata orang pun ada..
Malas dah saya nak betulkan statement dia tu, hemtam jer lah mak labu.
Ke dia nampak saya ni muda belia?
Muahahahahahaa....Gelak stail perasan sekejap boleh?

4 comments:

Ibu n Abah said...

Saya setuju part dia nampak cikgu masih muda dan masih produktif....
Biarlaaa cikgu...
Apa yg dia nampak tidak menipu😃👍

ieda said...

hehehe...look at it on the positive side....ticer hani awet muda...

Anonymous said...

Iye masih nampak muda sesgttt..cam kakak ja sj...mmg sahlah masih produktif utk melahirkan sorg ke 2 org anak lg..hehe

Anonymous said...

Tahniah....kut saya pn kalau jumpa rasa mcm tu jugak...

aG.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...