Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Saturday, May 31, 2014

Kereta pun ada time rosak jugak

Allah....,tak sihat lah pulak.
Apa tak nya semenjak mula bercuti selasa baru ni,
Belum dapat rehat lagi.
Ada saja urusan yg perlu dibereskan.
Tanggungjawap,
Nak buat macam mana dah tak ada pilihan.
Penat ke, apa ke, segalanya perlu beres
Hari ni kalau dtg lh perintah dari Seri baginda yg dipertuan Agong pun terpaksa saya tolak.
Demam.
Sakit2 badan.
Tido saja kerja saya hari ni.
Panadol/ponstan/celebrac/Arcoxsia..
Mereka ni jadi kawan baik saya,
Maaflh,
Saya perlu rehat sekali sekala,
Demam ni bagi peluang untuk saya rehat
Tapi rasa amat bersalah kerana byk kerja tergendala
Harap2 esuk bertambah baik.
Ok, saya nk tido, jgn ganggu saya k.
Zzzzzzzzzzzz.......

1 comment:

zino said...

Sesekali badan tu perlu rehat.. Atau di paksa utk berehat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...