Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Friday, May 30, 2014

Saya lantik diri sendiri sebagai pengurus dan pekerja

 Ramai sangat yg suggest supaya saya jadikan rumah lama tu sebagai homestay
Maka saya pun wujudkan lh sebuah homestay di tepi jalan besar ni,
Nak slow2 put things together, tak nak buru buru
Tapi dah ramai yg tanya, nak booking dan sebagainya.
Nak tak nak saya awalkan tarikh pembukaan.
Jadi dgn rasmi nya rumah tu dah jadi homestay.
Malah dah penuh ditempah bagi minggu pertama ni.
Alhamdullilah,
rezeki anak2 lah tu.
Tak sangka, ramai yg minat.
Mungkin sbb kedudukan nya yg strategik.
Dekat dgn WakafCheYeh dan Shoppingmall.
Dekat juga dgn tempat proses batik dan serunding/sambal daging,
Yang best dekat dgn' Nasi Belauk Kakwok.'
'Nasi Belauk Ayam Kampung ' yg sohor tu lagi dekat, sebelah rumah saja.
Rumah saya ni sesuai untuk yg dtg bercuti dlm kumpulan,
3-4 keluarga masih muat kerana byk ruang.
Hmm...Nk tau lebih lanjut sila ke blog ANGSANA MURNI HOMESTAY.
Saya orang baru belajar nak urus homestay.
Segala pandangan dan tunjuk ajar adalah dialu alukan.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...