Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Wednesday, June 18, 2014

Nothing matters

Memang pun, nothing matters...
Biaq pi lah apa yg berlaku di sekeliling saya ni,
Saya peduli hapa.
Too busy to care.
Malas nak ambik pot.
Ada orang kelahi laki bini
Ada anak yg derhaka
Ada kawan makan kawan
Ada orang jual orang
Jual diri sendiri pun ada.
Ada saya kesah?
Cerita lah di telinga saya
Seperti angin berlalu begitu saja
Tak kuasa nak tolong pikul masaalah orang
Hari ni seperti kelmarin,
Saya terlalu sendat dgn kehidupan sendiri.
Jadi kalau saya tiba2 cakap saya tak tau berita terkini, itu lah kebenaran.
Tak tipu, sungguh!
Kenapa saya cakap macam ni?
Sebabnya........
Maaflah,
Saya memang tak tau hujung pangkal kisah itu.
Dan maaflh saya memang tak nak ambik tau, tak perlu..
Biarkan saya terus tak tau...
Cuma,
Lain kali kalau nak perang dunia ke3, jangan depan saya,
Dan jangan minta saya menyebelahi siapa siapa.
Saya tak minat ok!
Dah, gi kung fu jauh jauh!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...