Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, July 21, 2014

Di sini malam ini...Wad 9

Saya amat berharap keberkatan malam2 terakhir Ramadhan ini.
Semuga doa saya yg bertimbun itu ada yg di angkat naik.
Kalau tidak semua pun cukuplah satu atau dua,
Nak sangat lihat sedikit perubahan ke arah positif.
Dari pandangan yg kosong biarlah dia dapat menatap wajah tua saya ni.
Dari tanpa suara biarlah dia mampu sebut " mummy".
Itu hasrat dan doa saya, keinginan saya.
Tapi hari ini harapan saya terkulai
Saya saksikan dia berselimutkan sakit
Perjalanan dia masih berliku
Banyak mana lagi seksa yg perlu ditanggung oleh nya?
Tidak boleh kah saya berada di tempat dia dan dia ambil lah masa depan saya, ambil lah tutur kata saya,ambil lah pergerakan saya, ambil lah pandangan saya..
Ambil lah segala gala nya,
Hulurlah sakit mu itu wahai anak,
Biar mummy saja yg begitu
Selama nya pun begitu mummy tidak apa apa,
Tapi kerana kuasa tidak di tangan kita
Apa daya kita selain dari menadah tangan
Meminta keberkatan malam yg lebih baik dari seribu malam
Mencari lailatulqadar......
Mencari redha Mu..
Tuhan.

2 comments:

Nizam.Ariff said...

Seorang ibu lebih merasa 'sakit' bila melihat anaknya sakit...dan doanya mustajab...InshaAllah.

Anonymous said...

the best is given to Ja inshaaAllah we may or may not see it, now.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...