Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Friday, January 26, 2018

2018 - Aku kah yg malas itu?

Jeng jeng jengggg...
Tiba2 rasa nak aktifkan blog yg tertidur kemain lama.
Bukan saya tak menulis,
Bukan saya dah bencikan blog,
Tapi semenjak asyik bersiaran di fbook, blog terabai.
Kalau nak share isi hati, fbook jadi pilihan.
Blog tu nanti nanti lah, itu kata hati.
Kenapa ya?
Padahal yg singgah di blog ke, fbook ke, orang yg sama.
Kenapa malas benar nak berblog?
Hari tu hilang password tapi dah recover dah.
La ni dah boleh update anytime dah..
Cuma jari ni yg hesitate nak tekan 'blog-aku kah itu'.
Dah dah dahhh....
Tahun baru azam baru.
Nak ku sapu segala debu berkulat yg menebal di sini.
Nak ku kembali mencoretkan rasa di sini.
InsyaAllah akan ku cuba.
Ini langkah mula ku.
Ahlan wa sahlan kepada semua yg sudi bertandang..
Kamu semua bantu lah saya,
Moral support dari semua amat saya perlukan.
Jommm....kita berblog semula...Jom!
AKU KAH ITU......Here I come.

2 comments:

Unknown said...

Assalam akak Hanny
Saya silent readee akak je..bukan sapa2. Org biasa2 je. Saya mmg suka baca blog sesapa aje. Saya tak ada blog, tak ada fb, tak ada insta. Hanya ada watsapp saja. Siang saya agak busy dgn jalam hidup yg Allah beri. Malam sebelom lelap biasanya saya blog walking mencari inspirasi
Semoga akak terus2 tabah ye. Semakin panjang dugaan semakin byk lah kasih sayang Allah pd kita-itu saya dengar di radio IKIM. So..hang in there kak. U are strong!
Mama ida

Granny Hani said...

Hidah misran, terima kasih kerana sudi singgah.thanks a lot.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...