Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Saturday, January 27, 2018

Selepas 10 tahun berblog, ini lah saya.

Nak belanja foto sikit lah.
Nak tengok, tengok..
Tak nak tengok, tak yah tengok.
Sambil duk fikir nak buat N3 apa hari ni belek2 gallery.
Byk nya foto baru semenjak kali terakhir saya di sini.
Nak kongsi foto yg finas lulus utk tayangan saja.
Yang tak lulus kalau di kongsi termuntah tetamu yg singgah.
Ok get ready to waste your time uolssss.....
Kucing saya

Cucu cucu saya

 Cucu2 lelaki saya
Satu2 nya xucu perempuan saya.

Mak dan mertua saya

Kawan2 saya


Kucing2 saya lagi

Last sekali, foto Tuan tanah. Ni lah saya. Saya yg terkini. Seorang wanita yg telah melalui bermacam macam dugaan hidup.Walau acap rebah saya tetap bangun meneruskan sisa hidup dengan harapan semoga esuk lebih baik dari semalam.
Syukur Alhamdullilah, walau hidup terasa payah, di luar sana masih ramai yang lebih hebat di uji, lebih acap diduga, lebih tidak bernasib baik.
Allah maha mengetahui. Semoga Tuhan tebalkan ketabahan saya, tenangkan hati saya untuk menerima setiap dugaan dari Nya dengan redha.InsyaAllah.
Terima kasih Tuhan, saya bahagia seadanya.
Aminnnn. 

2 comments:

Kakcik Seroja said...

Bila saya rasa 'terhenyak', cepata=cepat saya ingatkan diri bahawa ada orang yang lebih 'melepek' dari saya. Tapi iayalah, bukannya mudah. Saya manusia biasa yang banyak kelemahanyya, banyak keluh-kesahnya. Mudah2an Allah SWT ampunkan saya dan permudahkan segalanya sementara menunggu panggilan ke sana...

Dah besar cucu-cucu akak.

Granny Hani said...

Kakcik nur, begitu lah kita, sentiasa berdoa semoga segalanya baik2 saja.inna maal usri yusra.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...