Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Saturday, May 11, 2019

Kuasa mak dengan izin Tuhan...

Hari ni 6 Ramadhan.
Saya khatam quran sempena Ramadhan.
6 hari, baca 5 juz sehari.
Tadarus dgn mak.
Pertama kali saya habiskan 30 juzuk dlm 6 hari.
Mak yang beri dorongan.
Mak kata hari2 sebelum tidor dia doakan semoga saya kuat.
Semoga saya gigih baca 5 juz sehari.
Mak sumber kekuatan saya
Terima kasih mak.
Sempena hari ibu, saya ucapkan terima kasih atas doa2 mak untuk saya.
Terima kasih teman saya tadarus
Terima kasih khatam bersama saya.
Terima kasih mak.
Alhamdulliah
Tuhan,  jaga mak saya, lindungi dia dari segala payah.
Aminnnn...

3 comments:

#JMBELOG said...

Alhamdulillah
salam ramadhan

DonnaSha said...

Aminnnn ya Allah.. kau perkenankanlah semua doa Tcer Hanny.

Happy Teacher's Day! :) <3

Anonymous said...

Ssmoga aunty diberi segala ketenangan dan ketabahan yg ada dalam dunia ini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...