Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Wednesday, June 30, 2021

Sekali sekala

 Terima journal Pemuisi edisi khas Naggala 402.

Puisi biasa biasa saya ada tersenarai diantara puisi2 hebat lain nya.

Alhamdullilah, happy nya saya ni.

Maklum la saya tau saya bukan pemuisi.

Saya hanya seorang nenek yang kebosanan selepas pencen.

Tak ada kerja, duk layan hati dan jari.

Orang lain bila pencen buat bisnez macam macam

Saya tak pandai nak niaga.

Maka saya buat apa yang saya suka

Menulis dan melukis.

Tu jer...




2 comments:

Amri Abd Rani said...

Sama ngan sy yg pencen cgu awal thn lepas... Puan ni pencen bhgn mne ya...

Granny Hani said...

Sepatutnya okt 2020 baru ni pencen, tapi saya pencen awal. Selamat datang ke dunia orang pencen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...