Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Wednesday, June 22, 2022

Tua seperti aku



Hari ni saya share puisi prosa bertajuk 'tua sepeeti aku' di wassup group rakan guru.
Kawan2 pendidik pakat respon.
Baca lah luahan hati mereka ( di bawah)seiring dgn puisi ini..

Puisi prosa saya bertajuk ' Tua seperti aku'


 
Ini respond dari cgu Azipah yang sudah pencen dan sibuk mengurus ibunda yang sakit.

Ini hasil luahan fikiran Cgu Auni yang masih bertugas sebagai guru.

Ini pun luahan seorang guru senior di sekolah. Macam2 la yang keluar dari dalam diri mereka. 
Terima kasih adik2 rakan guru yang pernah mencari makan di bawah bumbung yang sama satu waktu dulu. Susah payah suka duka hanya kita yang merasainya dan memahaminya. Teruskan menjadi guru sebaik kamu seikhlas kamu dan secekal kamu. U can do it!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...