Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Sunday, January 15, 2023

Terima kasih Dato



 

Saya hadir sekejap saja. Memang niat nak hadir untuk tengok suasana saja..Tapi kalau rasa tertarik nak juga duk lama lama. Sayang sekali hati saya mengajak saya balik lebih awal dari sepatutnya. Sebenarnya masaalah masa. Katanya bermula jam 3. Saya ni paling pantang kalau tidak menepati masa. Rasanya kul 4.15 belum bermula lagi.Mungkin mereka dah biasa begitu, tak jadi masaalah..So go ahead uols, saya berundur dulu lah. Terpaksa since I have other things to do by 5 pm.. Frust juga sebab tak sempat tengok persembahan kawan2...Tak apa lah next time I bear in mind concerning the time factor.
Dato, thank you for your hospitality. You n your wife was a nice host..Hope to see you again in this kind of activity..( just mind the timings please). 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...