Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Thursday, March 21, 2024

Berburu

Misi berburu di hutan 'Batik' bermula kelmarin.
Kaftan, maxi dan baju batik adalah pakaian yg paling selesa untuk di pakai sewaktu nak buat persiapan raya di mlm 1 Syawal nanti.

Maka bermulalah misi berburu batik buat anak negeri saya.
Malam raya kena pakai baju baru biarpun nak habiskan masa dgn bersilat hanya di dapur

Saya ke kedai ni. Bagi saya kedai ni murah dan customer friendly.
Tokey kedai siap posing lagi tu..

Penat tokey kedai duk kira conggak kos pembelian saya dan kawan saya tadi..
Banyak dia bagi discount.
(Tanpa di minta)
Tq Za, Kakhani akan dtg lagi dan beli lagi.lnsyaAllah.

 Balik rumah rupanya misi berburu saya belum tamat. Ada lagi yg belum cukup ni..Anak negeri ramai macam ni laa..Esuk berburu lagi..Jom!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...