Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Saturday, February 13, 2010

Tamu ku orang jauh



Seronok betul saya hari ni.
Anak anak pulang bercuti sempena cuti Tahun Baru Cina.
Yang paling bestnya bila ada tetamu yang berkunjung.
Tetamu dari JB dan juga dari Singapura.
Siap bawa Blueberry Tarts lagi...TQ Za.
Paling saya suka ialah kesudian mereka untuk lunch di rumah saya.
Bukan selalu dapat jumpa kawan lama ni..Alhamdullilah.
Saya kalau dengar Samad bercerita, rasa tak nak bagi dia pulang.
Ada jer jenaka dan lawak dia yg buat saya pecah perut..
Hati terhibur setiap kali ada dia.
Samad kata dia berketurunan Mafia dari Sicilly tu.
Macam ni punya kelakar tak kan keturunan ganas camtu..
Pandai la awak tu Samad, buat kita orang tak kering gusi..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...