Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Sunday, September 29, 2013

Nampak lain macam benar lah...

Saya tak sedap hati.
Kalau saya luah pun tak ada orang yg akan faham.
Tak apa lah, saya nak lihat dulu.
Semoga anggapan saya salah.
Semoga segalanya tak seperti yg saya rasa.
kadang kadang,
Diam itu lebih baik dari berkata kata.
Ok, zip mulut dan buka mata.
Tua2 ni dah kaya pengalaman hidup,
Terkilas ikan di air, sudah saya tau ikan tu ikan pesen mana.
Kalau ikan buntal sah lah beracun....

3 comments:

Anonymous said...

Apa yg mummy risaukn agknyer...
Sy doakn mummy tenang...

Granny Hani said...

Anonymous,
Ramai yg suka bersandiwara dlm hidup ini...Mummy nak jadi penonton sebelum repot kat finas agar di potong babak2 yg tak sesuai...heheheh

Anonymous said...

Slagi bgelar manusia..slgi tulah manusia x dpt lari dri drama ....cerekarama n sandiwara.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...