Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Friday, November 29, 2013

Sudah berpusara mimpi saya malam tadi..

Dah subuh rupanya.
Bukan saya baru bangun, tapi saya belum tidor.
Malam tadi adalah malam bodoh saya.
Saya memang menangis sungguh2 malam tadi.
Menangis sorang sorang lah, tidak perlu saksi.
Bukan pasal Ja,
Bukan pasal pilihan bersara awal,
Bukan pasal yg di ketahui orang.
Rahsia hati hanya Tuhan yg mengetahui.
Mujur ada Ja,
Dlm diam kaku dia, dia tahu.
Seperti selalu, hanya dia yang tahu.
Segala susah payah saya, dia satu2 nya tempat berkongsi rasa.
Saya cakap sorang2 pun tak apa,
saya syukur masih ada dia.
Tak nak lah cerita pasal hikayat duka lara saya ni.
Mual dah..
Yang dah lepas tu tak perlu di kenang lagi.
Stop. Full stop!
Mulakan hari dgn Selamat Pagi...
InsyaAllah tangisan semalam akan di ganti dengan senyuman ..
Insyaa Allah satu hari nanti sebelum mati...
Nak juga rasa ketenangan hati..
Tuhan mendengar.

1 comment:

Anonymous said...

Salam Hani
Sejak mengenali mu di alam maya. Hidup mu penuh derita. Moga Tuhan mendengar doa ku, berilah kebahgiaan dan ketenagan di hati mu. Dulu akak rasa akan insan termalang, rupanya masih ada yang lebih malang lagi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...