Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Tuesday, December 17, 2013

Selamat pagi...

Sentiasa cuba menjinakkan hati.
Kadang2 boleh, acap tak boleh.
Tak berdaya menahan hati dari mengganggu minda.
Walau apa pun, saya berjanji pada diri sendiri,
Kurangkan N3 yg bercelaru.
Kawal aliran perasaan dan tulis
yang manis manis sahaja.
Tapi limpahan manis akan menjadikan
Follower saya tinggi paras gula.
Bahaya.
Nanti mereka salahkn saya.
Ada follower yg mengadu semalam,
Katanya,
Saya mencuri tangisan dia.
Maaflah, tak sengaja jadi pencuri.
Mujur curi air mata,
kalau saya curi hati tak ke nanya.
Jangan risau, saya x kan curi hati orang.
Biarpun hati sendiri dah rosak teruk,
saya tak perlu spare part.
Saya masih boleh baiki hati yg punah ni.
Pagi ni byk nk saya kongsi.
Sekejap lagi lh.
Nak urus itu ini dulu,
Yg wajib dulukan.
Gendang gendut tali kecapi,
Kenyang perut baru tulis N3.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...