Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Wednesday, December 18, 2013

Seperti malam2 sudah...

Tak mampu nak lena..
Cuba tapi gagal.
Last2 berkawan dgn mereka 

Tau tau dah azan subuh.

Kenapa tak leh tido?
Mengenang orang jauh ke?
Pooooraaahhhhh....!
Tak sebodoh itu untuk bazirkan malam dgn mengenang orang jauh.
Mengenangkan orang yg dekat mungkin jugak.
Ada juga pekdah nya.
Sekurang kurangnya menghargai apa yg masih ada.
Sebenarnya bukan tu sbb nya saya tak jenero tido.
Sebab utama adalah gambaran masa depan saya terlalu menakutkan,
Saya takut saya tak kuat utk hadapi kehilangan.
Bila kita sentiasa kehilangan,
Bukan kita bertambah mahirr hadapi kehilangan,
Tapi acap sangat kehilangan buat saya gerun.
Gerun pada diri sendiri yg semakin goyah.
Mana tau saya akan pecah berderai..
Mana tau mungkin saya akan menjadi perindu tegar
Mana tau saya mungkin tidak lagi menjadi saya.
Saya tak pandai berpura pura tebal iman.
Sekadar cuba sabar tapi tak gerenti boleh.
Makin pikir makin takut.
Makin takut, makin x leh tido
Makin tak leh tido makin otak x betul.

Ni tulis conteng2 ni pun kes otak tak berapa nak betul lah ni.

Ok...Saya nak cuba tido dan betulkan siaran...

1 comment:

t.a.t.a said...

Teacher,

Thanks for the motivation words, "Tak sebodoh itu untuk bazirkan malam dgn mengenang orang jauh."


BTW, kenapa remote Astro itu ada getah gelang? Nak tercabut ke penutup bateri nya?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...