Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, October 20, 2014

Berubah hati sekali lagi

Okalohlaaa
Baru saja nak berjinak jinak tengok Akedemi Fantasia, dah tak minat pulak.
Betul ke undian penonton yg menjanjikan juara?
Kalau macam tu x perlu masuk kelas vokal bagai,
Beli top up banyak2 cukup.
Biar seluruh keturunan worih warah, suku sakat undi.
Tak sedap pun undi jugak.
Sponsor top up.
Begitu ke cara nya?
Saya tak reti sgt pasal realiti show ni,
Tapi malam tadi saya tengok AF
Yang hampehhh
Yang x sedap di telinga saya,
Tak keluar2 juga.
Yang keluar tu yg sedap suaranya.
Tak nak tgok lgi la, buang masa.
Tak suka sbb rasa mcm x adil.
Tapi kata org dah macam tu peraturan nya.
Suka hati kau orang laa..
I am not interested anymore.
Anis, tukar channel lain lh,
Mummy x nak tgok dah, x suka.
Suka lah Anis tu sbb kalau saya tengok pun,
Mulut x reti diam, anak2 penuh telinga dgr khutbah dari saya.
So, problem solved.
Join anak2 tengok Running man lah.
Much better kot.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...