Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Sunday, October 5, 2014

Dah laa...

Dah beli ubat darah tinggi?
Ubat untuk turunkan kolestrol?
Panadol dan pain killer yg sewaktu dgn nya?
Tu laaaa...time mengadap lembu lupa dunia.
Ulam dan vege tu hiasan meja saja.
Terkam air asam perut
Air asam limpa dan lidah.
Sampai kecut jarI duk terendam dlm air asam.
Daging goreng dgn lemak yg separa cair dlm mulut
Makan macam tak cukup jari nak suap
Ratah ratah lagi...
Steak,BBQ dan hirup sup kaki
Dah laaa.....
Lembu korban tu mati terus masuk syurga tak apa lah..
Awak tu, belum tentu hala lagi..
Itu kalau mati, kalau sakit ?
Beringatlah...
Menakutkan sungguh.
Yer lah, tau lah sedap dan fresh
Tapi jangan sampai yg sedap tu menjadi racun.
Tak pasal2 mengadap doktor malam nanti.
Bawak bertenang yer...
Mereka yg ada penyakit2 yg sewaktu dengan nya sila berundur.
Gi basuh tangan. Dah.
Biar saya pula yang habiskan lauk2 yg berbahaya ni.
Giliran saya.
Saya tak ada masaalah...
Ubat dah seberkas dlm beg
Just in case.
Hadoiii....
 Pesanan penaja ni khas buat orang2 yg saya kenali, sayangi dan yang kaya penyakit.
Awak laaa....


1 comment:

insan marhaen said...

Ni yang risau nak masakkan daging korban untuk ibu_suri esok ni...

Simpan dalam peti ais 2-3 hari baru masakkan untuk dia, boleh ke?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...