Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Saturday, December 31, 2016

Terberanak dah yg termengandung hari tu....

Tak pasal pasal jadi bidan hari ni.
Bidan terjun..tu istilah org tua2.
Bidan ni tak payah terjum cuma kena masuk bawah meja bantu kucing yg nak beranak.
Kucing yg termengandung hari tu lah.
Hari ni dah terberanak.
Tak sempat jadi bayi tahun baru.
Malam tadi dia sakit sakit.
Kesian.
Anak dia keluar tangan jer.
Songsang.
Tapi dgn bantuan saya..ulang suara SAYA.
Alhamdullilah dah selamat dah, 4 ekor semua nya.
Lega...
Ibu kucing mesti rasa lega dah..
Saya pun lega juga.
Lega dapat bantu membidankan kucing.
Maka sekarang dah sah la saya ni ada skill jadi bidan.
Nenek saya seorang bidan yg trsohor jugak .
Nurun nenek kot.
Bidan kucing pun kucing laaa.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...