Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, January 16, 2017

Perasan selebriti..segala benda nak cerita.

1. Mata masih tak sembuh.
    Takper, sabar dgn dugaan kecik ni.
    Hati tak pernah sembuh pun saya boleh sabar,
    ni kan hanya mata....

2. Kucing pindah sangkar baru.
    Lebih happy.
     Saya yg happy sebab senang sikit nak urus,
    ( bukan kucing yg happy.)
     Kucing bila dibebaskan baru happy.

3.Celebrate birthday anak teruna
   Makan makan kat rumah saja.
   Makan biasa biasa saja.
   Kek pun biasa biasa.
   Tapi selera anak negeri luar biasa.
    Licin walau baru jap tadi dah makan petang.

4.Hujan hari ni setelah beberapa hari panas.
    Kebetulan karpet kecik tu ada stain.
    Saya sabun, berus dan jemur bawah hujan lebat.
    Kebocoran langit memudahkan kerja saya.
    Petang ni panas.
    Kering karpet saya.
    Done.

Sekian laporan harian kehidupan saya hari ni.
Ok, bye.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...